دنیای من ....


کاش که من رنگ آبی فیروزه ای بودم...

+2

سلام به همگی شاید یکمی نیاز به معرفی داشته باشم اما کمی از دوستان تا حدودی با داستان زندگی من آشنا هستن من و

مستر 4 سالی هست که باهم هستیم اما به خاطر مشکلاتی که داریم هنوز نتونستیم به هم برسیم و این روزا این مشکلات شدت

 گرفته و اونقدر زیاد شده که حتی فکرش به اون هم منو آزار میده تا حدی که اصلا فرصت حرف زدن با هم دیگه هم نداریم

راستش این جا رو ساختم تا یکم سبک تر بشم من لی لی پوت یه دختر شمالی 23 ساله هستم و در حال حاضر دانشجوی

کارشناسی ارشد و شاغل هستم امیدوارم روزی بیاد که خبر به هم رسیدنمون رو اینجا بنویسم البته فکر کنم با این مشکلات حالا

 حالا ها نشه :( خوب از الان بخوام بگم سر کارم و هنوز هیچ مراجعه کننده ای ندارم و وقت دارم که بنویسم فردا رو قراره با

 مامان بریم دریا بعد ظهر و قرار شد که فردا دیگه نیام شرکت واقعا بعد این همه غم و غصه نیاز به یک استراحت دارم و این

فرصت خوبی میتونه باشه دو هفته اس که مستر رو ندیدم و خیلی دلم تنگ شده اما انگار نه انگار واقعنی این مردا اصن

احساساتی نیستن یکی از فانتزی های من اینه که وقتی دارم از کار بر میگردم پایین منتظرم باشه اما هرگز این فانتزی و آرزو

عملی نشده وقتی که سر ظهر دارم میرم خونه همسر های همکارام همه پایین منتظر خانومشون هستن و خیلی خیلی غصه

 میخورم راستش این عشقی هست که خودم خواستم انتخابش کنم شاید میتونستم خیلی وقت پیش یه ازدواج راحت تر داشته باشم

 یا حتی الان چند تا مورد خوب هست اما بازم به هیچ کس اجازه ی وروذ به قلبم رو نمیدم و با همه ی سختی ها مستر خودم رو

 دوست دارم چون یه آدم کاملا ساده اس مثل خودم خاکی و با معرفته و این واسم خیلی ارزش داره نسبت به پولدار بودن و

شیطنت داشتن اما کاش مشکل مالی ما هم حل بشه چون مستر توی بحران مالی بدیه و من با همه ی وجودم حاضرم کمکش کنم

 خدا جون امسال قرار بود سال ما باشه


 واسمون دعا کنین :)

لی لی پوت ۱
آوا Sh
سلام عزیزدلم.
خوبی؟
حتما دعا میکنم براتون.ایشالا توام یه روز بیای و از روزای خوب به هم رسیدنتون بنویسی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان